Nog geen lid van UTC?

De wachtlijst is opgeheven, inschrijven is weer mogelijk! Ben je beginner of gevorderd tennisser? Bij UTC is iedereen welkom. Kom sfeerproeven op ons tennispark aan de Daltonlaan of schrijf je direct in

Een aanmelding wordt pas in behandeling genomen als deze is voorzien van een pasfoto. Het aanleveren van een digitale pasfoto (in JPEG-format) heeft de voorkeur. Via de ledenadminstratie krijg  je de bevestiging van je lidmaatschap en van Club Collect van de KNLTB krijg je een email met daarin je factuur voor de contributie toegezonden.

Je KNLTB-pas kun je na ongeveer een week ophalen in het clubhuis. Op de bar staat een bakje met daarin de pasjes.

Tegenwoordig is je KNLTB pas ook digitaal te zien in de KNLTB app die je kunt downloaden.

Op je inschrijving is onze privacy policy van toepassing.