Vrijwilliger worden?

Vrijwillig de handen uit de mouwen? Heel graag!
Soms lijkt de organisatie van een vereniging vanzelf te gaan. Schijn bedriegt; de vrijwilligers zijn de olie in de machine. Zij zijn degenen die organiseren en alle ballen in de lucht houden. Bovendien is het erg leuk om te doen! De bestuursfuncties en de diverse commissies zijn te vinden onder de andere paginas in deze sectie.

Ben je geïnteresseerd in een van de bestuurstaken of wil je plaatsnemen in een van de commissies?
Neem contact op met één van de bestuursleden en zij vertellen je meer over de openstaande functies.
Uiteraard is het ook altijd mogelijk éénmalig bij een bepaalde activiteit betrokken te zijn of zelf een nieuwe clubactiviteit te organiseren. Het bestuur ziet jouw ideeën en hulp graag tegemoet!

Als je je aanmeldt als vrijwilliger in een van de commissies wordt dat beloond met het afstrepen van één bardienst.