Lidmaatschap

Daglidmaatschap
Een daglid mag gebruikmaken van de tennisbanen van UTC op doordeweekse dagen van 09:00 - 17:00 uur en in het weekend onbeperkt. Ook is een daglid gerechtigd tot het deelnemen aan alle activiteiten die UTC organiseert. Een daglid hoeft slechts twee verplichte bardiensten te draaien in plaats van de reguliere drie. Een daglid is net als de reguliere leden lid van de KNLTB dus ook gerechtigd tot deelname aan Open Toernooien bij andere verenigingen. Er is geen leeftijdsgrens, iedereen mag daglid worden.

Ben je UTC-lid en wil je in het nieuwe jaar overstappen naar het dag lidmaatschap maak dat dan vóór 31 december kenbaar d.m.v. het sturen van een mail aan de ledenadministratie ([email protected]).