Vertrouwenscontactpersoon

Mijn naam is Karin Kandt-Reinders en ik tennis nu bijna 20 jaar bij UTC. Sinds 2019 ben ik de vertrouwenscontactpersoon (VCP) van UTC.

De VCP is er voor als je ergens mee zit en/of vragen hebt. Denk hierbij aan seksuele intimidatie of andere grensoverschrijdend gedrag (agressie, pesten, discriminatie, e.d.). Maar ook als je over een concreet incident een gesprek wil met de vereniging. De VCP is aanspreekbaar voor sporters, ouders van sporters, toeschouwers, vrijwilligers en bestuur. De VCP is geheel onafhankelijk en behandelt informatie vertrouwelijk. De VCP speelt een adviserende rol, helpt jou om de juiste stappen te zetten en biedt daarbij waar nodig ondersteuning.

In het dagelijks leven ben ik zelfstandig ondernemer. Met mijn interieurlabel Fair Fabrics ontwerp en produceer ik vloerkleden, dekens, aardewerk en houtsnijwerk samen met buitenlandse vakateliers. Naast mijn ondernemerschap ben enkele jaren actief geweest bij UTC als VCL-er en mede-oprichter van het UTC Open. Op dit moment ben ik bestuurslid bij de nieuwe hockeyclub Delfshaven, waar mijn dochter speelt.

Je kunt mij bereiken via [email protected] of spreek mij aan op de club.