Tennisbanen

Afhangen

De speelduur voor het enkelspel is 45 minuten en voor het dubbelspel is 60 minuten. De tijd in de KNLTB club app waarin je hebt gereserveerd is bepalend. Mocht er na jou niet zijn gereserveerd kan je doorspelen totdat er weer door een ander lid de baan is gereserveerd.

In 2023 zijn tijdens de voorjaarscompetitie gereserveerd:

• op vrijdagavond alle banen vanaf 19.00 uur tot het einde van de wedstrijden;
  • op zaterdag alle banen vanaf 13.30 uur tot het einde van de wedstrijden; mits eerder gereserveerd maar dat is te zien in de KNLTB app baan reserveren.
  • op zondag minimaal 2 banen vanaf 09.00 uur tot aan het einde van de wedstrijden.

In 2023 zijn tijdens de najaarscompetitie gereserveerd:

• op vrijdagavond alle banen vanaf 19.00 uur tot het einde van de wedstrijden;
  • op zaterdag alle banen vanaf 10.00 uur tot het einde van de wedstrijden.

Baanbezetting voor de lessen in 2023
Maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagavond, baan 4 tot 23:00 uur
Vrijdagavond tot 23.00 uur, (behalve tijdens competitie)

Baanbezetting tijdens UTC-Open 2023 en Clubkampioenschappen 2023
Tijdens het Open Toernooi en de Clubkampioenschappen zullen alle banen gebruikt worden in de weekenden en op de doordeweekse avonden. Nadere informatie volgt.

Baanbezetting tijdens rackettrekken op woensdag
Voor het rackettrekken worden 3 banen gebruikt. De vierde baan is voor les, dus op woensdagavond kun je niet vrijspelen, maar natuurlijk wel meedoen met het rackettrekken.

Zelf een tennistoernooi organiseren?
Leden van UTC mogen ook zelf een eigen toernooi of tennisdag organiseren op de banen van UTC. Je kunt bijvoorbeeld een familietoernooi of een sportdag met collega’s organiseren. Uiteraard dien je dit van tevoren per mail met het bestuur te overleggen: [email protected]